اس ام اس عاشقانه دی ماه 90
 
درباره وبلاگ


سلام! خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی داشته باشین!


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 67547
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

اس ام اس پاپیل
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : Sajad

شیشه نازك احساس مرا دست نزن!چندشم میشود از لكه انگشت دروغ ! ان كه میگفت كه احساس مرا میفهمد ...كو؟ كجا رفت كه احساس مرا خوب فروخت

*********************

اهی با دویدن برای رسیدن به كسی دیگر نفسی برای ماندن در كنار او باقی نمی ماند(دكتر شریعتی)


********************

 

دوستان من مثل گندمند

یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی

و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند . . .

*********************
هرچه دلدار بکرد با دل ما خوش باشد / خوش بسوزد دل ما گر دل او خوش باشد
ما که رفتیم ولی یاد دلش در دل ماست / خوش بمانم که اگر بی دل ما خوش باشد

********************

شبی گفتم به سیگارم که از جانم چه می خواهی ؟ / نوشت با خط دود خود به دردت می خورم گاهی
تو بر من می نهی آتش که درد خود کنی تسکین / منه بیچاره میسوزم تو از حالم چه میدانی ؟

*********************

ای چشم تو از هرچه غزل گیراتر / لبخند تو از خنده ی گل زیباتر

در برکه ی آرام تو حتی مهتاب / صد بار ز خورشید شده والاتر

خوبان جهان آنچه تو داری دارند / در عشق تو از یک یکشان بالاتر

*********************


من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم
غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم

********************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب